SERVICIUL RELATII CU CLIENTII

Modalitati de plata

Iti oferim momentan urmatoarele modalitati de plata:

  • Plata online folosind cardul– Se poate efectua plata online folosind cardul personal, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
    Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
    Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, Raisaevents.ro foloseste platforma PlatiOnline.
    Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta (in functie de card, pot lipsi).
    Indiferent de valuta pe care o ai in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii tale.
    Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PlatiOnline. Raisaevents.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul tau.
    Pe extrasul de cont va aparea tranzactia cu denumirea „Raisaevents”.
    Daca doresti sa anulezi o tranzactie te rugam sa ne contactezi imediat telefonic sau prin email. Anularea tranzactiei se va face in maxim 24 de ore lucratoare daca comanda pe care ai plasat-o nu a fost expediata. Daca comanda ta a fost expediata, nu mai este posibila anularea tranzactiei (va trebui sa returnezi mai intai comanda, apoi iti vom rambursa banii, vezi sectiunea Schimburi & Returnari). Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul tau in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Cum se face livrarea florilor comandate?

Asiguram livrare in Constanta pentru toate florile comandate online, in aceeasi zi (lucratoare), pentru toate comenzile plasate in intervalul orar 09:00-16:00

Transportul va fi gratuit indiferent de comanda.

Transportul este realizat de echipa Raisaevents.ro

Politica de livrare

Pentru a ne asigura ca produsele comandate de dumneavoastra sa ajunga la destinatar in cele mai bune conditii, ne instruim livratorii sa transporte comenzile cu cea mai mare atentie.

Nu putem garanta timpi specifici pentru livrare deoarece pot aparea si situatii neprevazute care tin de forta majora (vreme nefavorabila, trafic aglomerat, volum mare de comenzi etc.)

Primim comenzi in Constanta, de luni pana sambata si livram la domiciuliu in orasul Constanta de luni pana vineri pana in ora 17:00, iar sambata pana in ora 14.

Inainte de sarbatori importante, va recomandam sa plasati comenzi cu cel putin 3 zile in avans pentru a avea o logistica sanatoasa, care sa garanteze tuturor clientilor primirea comenzilor.

Vanzatorul va aplica tariful comunicat inainte de fiecare livrare, iar in cazul produselor aflate la promotie sau campanie, se aplica regulile acestora.

Produsele din categoria Buchete de mireasă / nașă au un timp de livrare de 14 zile.

Vanzatorul va ambala corespunzator produsele.

Politica de înlocuire

In cazul in care anumite sortimente de flori nu sunt in stoc sau florile primite de la furnizori nu sunt la standardele cerute de noi, RaisaEvents isi rezerva dreptul de a le inlocui cu sortimente similare, fara a modifica valoarea, stilul si cromatica produsului.

In cazul in care modificarile sunt semnificative, va vom contacta pentru a va exprima acordul.

Cumparatorul intelege faptul ca pot exista anumite diferente intre produsele prezentate pe site si cele livrate, cum ar fi nuantele florilor, stadiul de inflorire, etc, precum si culorile altor produse auxiliare ce pot suferi modificari in functie de paleta de culori a diverselor aparate/monitoare sau ecrane ale dispozitivului dumneavoastra. De asemenea, Cumparatorul intelege faptul ca florile reprezinta produse a caror forma poate varia de la o floare la alta, inclusiv din aceeasi categorie sau tip de floare.

Raisa Events isi rezerva dreptul de a inlocui plantele suport (verdeata) si culoarea vasului, ambalajului in functie de stoc fara a notifica in prealabil cumparatorul. Fotografiile produselor  afisate in magazinul online Raisa Events fiind cu titlu de prezentare.

In cazul in care exista modificari in comanda dumneavoastra, va vom contacta telefonic pentru a va da acordul. In situatia in care nu reusim sa intram in contact cu dvs, vom considera ca avem acordul dumneavoastra.

Produse deteriorate

Toate aranjamentele florale Raisa Events sunt transportate cu grija si sunt alcatuite din materiale de cea mai buna calitate. In situatia exceptionala in care produsul livrat este deteriorat, va rugam sa ne contactati. Produsul va fi inlocuit in scurt timp sau, la alegerea cumparatorului, se va rambursa suma achitata.

In cadrul procedurii privind neconformitatea produselor, Cumparatorul va transmite pe cheltuiala proprie returul catre Vanzator. In cazul in care vanzatorul accepta neconformitatea, va restitui Cumparatorului suma de bani aferenta transportului, conform legislatiei aplicabile. In cazul in care se constata conformitatea produsului returnat, Clientul va suporta costurile privind transportul.

Este considerat deteriorat, produsul care prezinta urmatoarele: flori/plante oflite  si/sau rupte, recipiente sparte,fisurate.

Nu este considerat deteriorat, produsul care prezinta urmatoarele: stadiu diferit de inflorire a florilor fata de fotografiile de prezentare, inlocuirea florilor in functie de sezonalitate, calitate cu alte sortiment similar fara a modifica aspectul general. Sau valoarea.

In cazul in care coletele prezinta cazuri de neconformitate la primire, recomandam Cumparatorului sa refuze receptia lor si sa notifice neconformitatea in cel mai scurt timp dar nu mai tarziu de 2 ore de la refuzul receptiei prin e-mail la adresa de e-mail: [ comenzi@raisaevents.ro]. Orice reclamatie ulterioara cu privire la acest aspect este nula si nu poate fi luata in considerare. In urma primirii notificarii de neconformitate si  dupa analizarea notificarii dumneavoastra, Raisa Events va proceda la inlocuirea produsului sau la returnarea sumei achitate.

Returnarea produselor

Conform dispozitiilor legale in vigoare si incidente, respectiv conform dispozitiilor art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”):

„Sunt exceptate de la dreptul de retragere urmatoarele:

  1. a) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
  2. b) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  3. c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
  4. d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

Avand in vedere specificul produselor comercializate de catre societatea noastra, produsele din categoria flori nu vor putea si returnate fiind susceptibile a se deteriora rapid.

In ceea ce priveste celelalte categorii de produse, respectiv carti, lumanari, recipiente etc. livrate impreuna sau nu  cu florile achizitionate pot fi returnate, iar consumatorul beneficiaza de dreptul de retragere prevazut de legislatia aplicabila, prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare – cumparare incheiat la distanta, fara invocarea nici unui motiv cu respectarea conditiilor de mai jos.

In masura in care Cumparatorul isi manifesta intentia de a se retrage dintr-un contract ce priveste si bunuri ce nu sunt perisabile, Vanzatorul urmeaza a ii comunca acestuia din urma, valoarea ce urmeaza a ii fi returnata prin raportare la valoare produsului ce face obiectul returnarii.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau urme de folosire excesiva.

Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termen de 14 zile de la data receptionarii produsului, cu toate accesoriile aferente, impreuna cu o copie a facturii. Produsul urmeaza a fi returnat prin utilizarea oricarui serviciu de curierat rapid.

Pentru a respecta termenul de retragere din contract Cumparatorul trebuie sa trimita informatiile referitoare la exercitarea dreptului de retragere inainte de implinirea termenului de renuntare.

Niciun component al produsului nu trebuie sa prezinte urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de uzura sau de utilizare.

Rambursarea (partiala sau totala) a valorii produsului, se va face catre Cumparator in termen de maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii de catre Vanzator a notificarii Cumparatorului de denuntare unilaterala a contractului.

Returnarea sumelor achitate de catre Cumparator se face in acelasi mod cu cel ales de catre Cumparator la tranzactia initiala, daca acesta din urma nu si-a exprimat acordul pentru alte solutii. Vanzatorul poate amana returnarea platii pana la momentul primirii produsului sau pana la momentul primirii dovezii ca acesta a fost expediat catre Vanzator, in functie de care din cele 2 fapte se petrece primul.

Telefonul consumatorului – Infocons

021-9551 (linie telefonica cu tarif normal) – Se pot obtine informatii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamatie in atentia Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor.

Verified by ExactMetrics